Πρόταση του Χρήστου Καϋμενάκη για τα έξοδα μετακίνησης των Συνέδρων.


1. ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ.


α. Ο κάθε Σύνεδρος εκλέγεται ανά 20 ψηφίσαντες συναδέλφους.
Ο κάθε συνάδελφος καταβάλει στον Σύλλογό του συνδρομή 2 ευρώτο μήνα.
Άρα για κάθε Σύνεδρο, ο Σύλλογός του εισπράττει από τα μέλη του περίπου 40 ευρώ το μήνα ή 480 ευρώ το έτος ή 960 ευρώ τη διετία.
β. (Το ίδιο ακριβώς ποσό εισπράττει και η ΟΔΥΕ. Από τα 40 ευρώ, το 1/8, τα 5 ευρώ τα δίνει στην ΑΔΕΔΥ και τα 35 μένουν στο ταμείο της κάθε μήνα ανά Σύνεδρο, δηλαδή ανά 20 ψηφίσαντα μέλη).
γ. Τα ποσά που αναφέρονται είναι κατά προσέγγιση, διότι τα ταμειακώς εντάξει μέλη σε κάθε Σύλλογο πάντοτε είναι λιγότερα ή περισσότερα από την απόλυτη αντιστοιχία Συνέδρων επί 20 φυσικά μέλη.
Παράδειγμα: στον Σύλλογο που έχει 2 αντιπροσώπους, μπορεί να ψήφισαν από 31 έως 50 φυσικά μέλη (και τα ταμειακώς εντάξει να είναι περισσότερα). Οπότε, ο Σύλλογος αυτός, αλλά και η ΟΔΥΕ, εισέπραξαν συνδρομές από 62 έως 100+ ευρώ το μήνα. Και κατά Σύνεδρο από 31 έως 50+ ευρώ το μήνα...
Άλλο παράδειγμα: ο Σύλλογος με 10 έως 30 ψηφίσαντα μέλη εισπράττει κάθε μήνα 200 έως 600 ευρώ και εξέλεξε 1 Σύνεδρο...
 

2. ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ.
Τα μέλη του Προεδρείου και γενικά του Δ.Σ. της ΟΔΥΕ, υπολόγιζαν και κάλυπταν τα έξοδα μετακίνησης τους, με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ από αυτά που ανακοίνωσαν και παρότρυναν τους Συλλόγους να εφαρμόσουν για τη μετακίνηση των Συνέδρων τους που θα μετακινηθούν προς και από τον Βόλο!
 

Συγκεκριμένα:
 

α. Τα μέλη του Προεδρείου και του Δ.Σ., μετακινούνταν με όποιο μέσο ήθελαν, ΙΧ ή μέσο μαζικής μεταφοράς και σε όποια θέση ήθελαν.
Και πληρώνονταν ολόκληρο το αντίτιμο του εισιτηρίου αεροπλάνου ή πλοίου, ανεξαρτήτως θέσης.
 

---ΔΗΛΑΔΗ, ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ ΤΗΣ ΟΔΥΕ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΑΝ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ή ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕ ΚΑΝΕΙΣ, ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΗΣ ΘΕΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΔΡΟΥΣ.

 

β. Ενα μέλος του προεδρείου και του ΔΣ της ΟΔΥΕ εισέπραττε, επίσης, επιπλέον 10 ευρώ εφάπαξ για κάθε μετακίνησή του από το γραφείο στο αεροδρόμιο και αντιστρόφως, (σύνολο 4 μετακινήσεις κάθε φορά επί 10 ευρώ ίσον 40 ευρώ) χωρίς προσκόμιση άλλου (πέραν του εισιτηρίου παραστατικού).
Κι αν υπήρχε απόδειξη ΤΑΧΙ με ποσό μεγαλύτερο των 10 ευρώ ανά διαδρομή, εισέπραττε το μεγαλύτερο ποσό του ΤΑΧΙ.
Επίσης, εισέπραττε και τα έξοδα πάρκιν που τυχόν υπήρχαν.
 

---ΔΗΛΑΔΗ, ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ ΤΗΣ ΟΔΥΕ, ΕΦΑΡΜΟΖΑΝ μόνο για τους εαυτούς τους ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΥΝΟΪΚΑ, ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΔΡΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.
γ. Και, ακόμα, τα μέλη του Προεδρείου της ΟΔΥΕ και τα περισσότερα μέλη του Δ.Σ. εισέπρατταν επιπλέον 25 ευρώ την ημέρα για διατροφή και μικροέξοδα επί τον αριθμό των διανυκτερεύσεων συν 25 ευρώ για την ημέρα επιστροφής.
 

---ΔΗΛΑΔΗ, ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ ΤΗΣ ΟΔΥΕ, ΕΦΑΡΜΟΖΑΝ μόνο για τους εαυτούς τους ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ πάγια ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΓΙΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΟΔΥΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΩΝΕ ΓΕΥΜΑ ή ΔΕΙΠΝΟ. ΕΝΩ ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΩΝ.
 

δ. Το Προεδρείο της ΟΔΥΕ, όσα εφάρμοζε για τις μετακινήσεις με το αεροπλάνο, τα ίδια ακριβώς εφάρμοζε και για τις μετακινήσεις με πλοίο. Με τη μόνη διαφορά οτι για τη μεταφορά από το γραφείο στο λιμάνι και αντιστρόφως, ο κάθε συνδικαλιστής δικαιούταν να εισπράξει 5 ευρώ (αντί 10 που ισχύει για το αεροδρόμιο) για την κάθε μετακίνηση, εκτός κι αν υπήρχε απόδειξη ΤΑΧΙ μεγαλύτερη των 5 ευρώ ανά διαδρομή.
Είχε το ελεύθερο να ταξιδέψει με ή χωρίς καμπίνα, σε οποιαδήποτε θέση, με ή χωρίς ΙΧ, με πάρκιν.
 

---ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ ΤΗΣ ΟΔΥΕ, ΕΦΑΡΜΟΖΑΝ ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΥΝΟΪΚΆ ΜΕΤΡΑ μόνο για τον εαυτό τους, ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΔΡΟΥΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΚΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΑΛΛΑ.
 

ε. Οταν οι απερχόμενοι συνδικαλιστές μετακινούνταν με ΙΧ, αποζημιώνονταν με 50 λεπτά επί την οδηγική χιλιομετρική απόσταση μεταξύ των δύο πόλεων. (0,25 € ανά διανυόμενο χιλιόμετρο για τη μετάβαση, και 0,25 λεπτά ανά διανυόμενο χιλιόμετρο για την επιστροφή).
Δηλαδή, για κάθε 20 χιλιόμετρα δρόμο που έκανε με το ΙΧ του, ο συνδικαλιστής της ΟΔΥΕ, αποζημιώνονταν με το ποσό των 5 ευρώ. Ανά 20 χιλιόμετρα εισέπραττε το ποσό που κοστίζουν 3 λίτρα βενζίνης. Ανεξάρτητα από τον κυβισμό του αυτοκινήτου κι από το καύσιμο που καταναλώνει. Είτε είναι τετράτροχο είτε είναι μηχανάκι.
Και επιπλέον αποζημιώνονταν με τα έξοδα ( περίπου 14 ευρώ η διαδρομή) διέλευσης της γέφυρας Χαρίλαος Τρικούπης (Ρίου - Αντιρρίου), καθώς επίσης και με το αντίτιμο εισιτηρίου πλοίου για τον εαυτό του και για το ΙΧ. κ.ο.κ.
Προσκομίζοντας ως παραστατικά τις αποδείξεις διοδίων και γέφυρας, και τα εισιτήρια πλοίων. Ακόμα κι αν έχανε ( ; ) τα διόδια, καλύπτονταν με δήλωσή του και με απόφαση του ΔΣ ή και χωρίς απόφαση.
 

στ. Και επιπλέον, με οποιοδήποτε μέσο κι αν μετακινούνταν το μέλος του προεδρείου της ΟΔΥΕ, αποζημιώνονταν για τη διατροφή του με 25 ευρώ ανά διανυκτέρευση συν 25 ευρώ για την ημέρα αναχώρησης.
 

---ΔΗΛΑΔΗ, ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ ΤΗΣ ΟΔΥΕ, ΕΦΑΡΜΟΖΑΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ μόνο για τον εαυτό τους ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΕΝΩ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΔΡΟΥΣ...
 

ζ. Και βέβαια, καλύπτονταν πλήρως το κόστος διανυκτέρευσης του κάθε μέλους του ΔΣ της ΟΔΥΕ σε μονόκλινο (κατά κύριο λόγο) ή δίκλινο δωμάτιο ξενοδοχείου.

Στατιστικά, χωρίς να έχω στοιχεία, εκτιμώ οτι οι 9 στις 10 διανυκτερεύσεις των συνδικαλιστών του απερχόμενου προεδρείου, ήταν σε μονόκλινο και στοίχιζαν από 50 έως 75 ευρώ η διανυκτέρευση.


---ΕΝΩ ΣΤΟ ΒΟΛΟ Η ΟΔΥΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΣΥΝΕΔΡΟ ΑΠΟ 17, 5 ΕΩΣ 27, 5 ΕΥΡΩ ΤΗ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗ.


3. Άραγε, το Προεδρείο της ΟΔΥΕ, για ποιούς λόγους ΑΡΝΕΙΤΑΙ ( ; ) ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΙΣΟΤΙΜΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΩΝ; ΕΣΤΩ ΚΑΙ π.χ. κατά τα 3/4; Και γιατί αρνείται ( ; ) να συμμετέχει κι η ΟΔΥΕ στα έξοδα μετακίνησης;
Τα μέλη του Προεδρείου της ΟΔΥΕ, παρά το γεγονός οτι όλα αυτά τα εφάρμοζαν και τα εφαρμόζουν για τον εαυτό τους, ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΥΛΟΓΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ γιατί δεν θέλουν να συμμετάσχει η ΟΔΥΕ στην κάλυψη μέρους των εξόδων των Συνέδρων, και κατά τον ίδιο τρόπο και ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ που ΕΦΑΡΜΟΖΑΝ για τους εαυτούς τους.
 

4. ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΞΟΔΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΥΝΕΔΡΩΝ.
Αν λοιπόν υπολογίσουμε τα έξοδα μετακίνησης των συνέδρων, με τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ κριτήρια που τα υπολόγιζαν και τα υπολογίζουν τα μέλη του σημερινού Προεδρείου του ΔΣ της ΟΔΥΕ για τις δικές τους μετακινήσεις, τότε ο κάθε Σύνεδρος, θα έπρεπε να αποζημιωθεί για τα έξοδα μετακίνησής του στον και από τον Βόλο, όπως παρακάτω:
 

α. ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕ ΙΧ ή ΜΕ ΠΛΟΙΟ ΚΑΙ ΙΧ.
 

α1. Ένας ΣΥΝΕΔΡΟΣ, για να μετακινηθεί στον Βόλο με ΙΧ, με επιστροφή, και με τρεις διανυκτερεύσεις (άφιξη Τετάρτη και αναχώρηση Σάββατο), και να αποζημιωθεί με τα ίδια μέτρα και σταθμά - με τα ίδια κριτήρια που αποζημίωναν τους εαυτούς τους τα μέλη του απερχόμενου Προεδρείου της ΟΔΥΕ,
 

Θα έπρεπε, πέραν της κάλυψης του κόστους διανυκτερεύσεων στο ξενοδοχείο, να αποζημιωθεί κι αυτός, ο σύνεδρος, περίπου και στρογγυλοποιημένα, με :
420 ευρώ, αν έρθει από Ορεστιάδα.
390 €, από Γύθειο.
380 €, από Αλεξανδρούπολη ή Καλαμάτα.
375 €, από Κυπαρισσία.
365 €, από Σπάρτη.
350 €, από Κομοτηνή.
330 €, από Τρίπολη.
315 €, από Ναύπλιο.
310 €, από Ξάνθη.
300 €, από Κόρινθο.
295 €, από Πύργο.
290 €, από Αμαλιάδα ή Πρέβεζα.
285 €, Κυλλήνη.
280 €, από Καβάλα ή Λευκάδα.
275 €, από Άρτα ή Δράμα ή από το Αεροδρόμιο Αθηνών (το ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ στα Σπάτα Αττικής).
265 €, από Πειραιά.
260 €, από Αθήνα.
255 €, από Ηγουμενίτσα ή Καλάβρυτα ή Μεσολόγγι.
250 €, από Σέρρες,
245 €, από Καστοριά ή Πάτρα ή Χαλκιδική.
240 €, από Αγρίνιο, Έδεσσα, Ιωάννινα, Ναύπακτο, Φλώρινα.
235 €, από Κιλκίς ή Χαλκίδα.
225 €, από Αίγιο ή Θήβα.
215 €, από Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης (το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ) ή από τη Βέροια.
210 €, από Γρεβενά.
205 €, από Θεσσαλονίκη ή Λειβαδιά.
200 €, από Κοζάνη
195 €, από Άμφισσα ή Καρπενήσι.
175 €, από Κατερίνη.
165 €, από Καρδίτσα.
160 €, από Λαμία ή Τρίκαλα.
130 €, από Λάρισα.
100 €, οι εντός έδρας Βολιώτες.
 

Στα ως άνω ποσά περιλαμβάνονται 25 € επί 4 ημέρες (3 διανυκτερεύσεις + η ημέρα αναχώρησης), και αποζημίωση 25 λεπτά ανά διανυόμενο χιλιόμετρο).
 

α2. Επιπλέον όλων αυτών, Θα έπρεπε να καλυφθεί και το κόστος διέλευσης από τη γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης (Ρίου - Αντιρρίου), 30 € στρογγυλοποιημένα.
 

α3. Θα έπρεπε, επίσης, να καλυφθεί και το κόστος μεταφοράς με πλοίο (με επιστροφή ή εις διπλούν), δηλαδή το αντίτιμο του εισιτηρίου του ιδίου και του ΙΧ, από Κέρκυρα σε Ηγουμενίτσα, από Ζάκυνθο και Κεφαλονιά σε Κυλλήνη, και από τα νησιά του Αιγαίου σε Πειραιά. Προσαυξημένο κατά 5 - 20 €, κατά περίπτωση, για την κάλυψη εξόδων μεταφοράς τους στα και από τη λιμάνια.
 

α4. Θα έπρεπε εναλλακτικά, αν δεν πάρει ΙΧ από τα νησιά του Αιγαίου, να καλυφθεί το κόστος ενοικίασης ΙΧ.
 

β. ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ.
 

β1. Ο Σύνεδρος, όπως και τα μέλη του Προεδρείου της ΟΔΥΕ, (επιπλέον της συνολικής αποζημίωσής του, που αναφέρω στην άνω α1 παράγραφο, για την μετακίνησή του από το αεροδρόμιο Αθηνών ή Θεσσαλονίκης, και επιπλέον της αποζημίωσής του για την ενοικίαση ΙΧ από και προς το αεροδρόμιο Αθηνών ή Θεσσαλονίκης, που αναφέρω στην άνω παράγραφο α4), θα έπρεπε να αποζημιωθεί κι αυτός με ολόκληρο το αντίτιμο του αεροπορικού εισιτηρίου. Προσαυξημένου κατά 20 έως 40 ευρώ, κατά περίπτωση ή με το κόστος πάρκιν ή ταξί για τη μεταφορά από και προς τα αεροδρόμια.
 

β2. Ειδικά για τους συνέδρους Ρεθύμνου και Λασιθίου, θα έπρεπε να καλυφθεί και το κόστος μετακίνησής τους από την πόλη τους μέχρι το αεροδρόμιο Χανίων ή Ηρακλείου. ποσό το αναφέρω ΠΛΟΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ, χωρίς ΙΧ.
 

γ. ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΜΜ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΑ.
 

γ1. Θα αποζημιωθεί με το αντίτιμο των εισιτηρίων με επιστροφή ή εις διπλούν.
 

γ2. Θα αποζημιωθεί με το κόστος μετακίνησής του με ΤΑΧΙ ή με ΙΧ ή με το κόστος πάρκιν ή με εφάπαξ ποσό, για την μεταφορά του από σταθμό σε σταθμό.

 

γ3. Θα έπρεπε να αποζημιωθεί για ημερήσια διατροφή (όπως ίσχυε και στα μέλη του Προεδρείου της ΟΔΥΕ κατά τη διάρκεια της θητείας τους), με το ποσό των 25 ευρώ ανά διανυκτέρευση συν 25 ευρώ για την ημέρα αναχώρησης.
 

γ4. Στους Συνέδρους από τα νησιά του Αιγαίου, οι οποίοι τυχόν θα μεταβούν στον Βόλο μετακινούμενοι με μέσα μαζικής μεταφοράς μόνο (πλην αεροπλάνου), θα πρέπει ως Συνέδριο να τους κάνουμε εύφημη μνεία, όχι τη λιτότητα και το χαμηλό κόστος επιβάρυνσης του Ταμείου του Συλλόγου και της ΟΔΥΕ, αλλά ως παρηγοριά για την "ταλαιπωρία" που θα υποστούν μέχρι να φτάσουν στον Βόλο.
 

γ5. ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.
 

Ας αναλογιστούμε την πορεία προς το Συνέδριο, ενός Ρεθυμνιώτη ή Λασιθιώτη, μόνο με λεωφορεία και πλοίο:

- Μετάβαση με λεωφορείο στα Χανιά ή στο Ηράκλειο.

- Μετάβαση στο λιμάνι και αναμονή.

- Αναχώρηση, πρωί ή μεσημέρι, αν υπάρχουν δρομολόγια.

- Άφιξη στον Πειραιά, μεσημέρι ή απόγευμα.

- Μετάβαση, με τον Ηλεκτρικό και το Λεωφορείο, στον υπεραστικό σταθμό λεωφορείων Ν.Μαγνησίας και αναμονή.

- Αναχώρηση και άφιξη στον Βόλο, μεσάνυχτα ή ...πρωί της επομένης.

- Μετάβαση στο ξενοδοχείο ή στο χώρο του Συνεδρίου.

- Και ο Ρεθυμνιώτης κι ο Λασιθιώτης θα έχουν γίνει ...τούρκοι.

- Κι από πάνω να τους λένε οι φίλοι τους ή οι ψηφοσυλλέκτες και χαρτογράφοι ψηφοφόρων, "γιατί άργησες, και γιατί είσαι κουρασμένος και τσαλακωμένος;".

- Και ο καθένας απ' τους δύο να σκέφτεται οτι έχει ακόμα μπροστά του ν' ακούσει, επί 2-3 μέρες συνέχεια τις ρητορείες μας και τους οξύτατους τσακωμούς, για οργανωτικά, διαδικαστικά, προσωπικά, κομματικά, οράματα, ΣΔΟΕ κ.ά.

- Μωρέ, αν τυχόν έρθουν, που δεν θα έρθουν έτσι όπως το περιγράφω, και καλά θα κάνουν, τότε ή δεν θα ξανάρθουν άλλη φορά ή θα έρθει με ...τσάρτερ.
 

δ. ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΗ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΥΝΕΔΡΩΝ
 

Οι Σύνεδροι οι οποίοι εργάζονται στην πόλη που θα διεξαχθεί το συνέδριο, ειδικά αυτοί..., θα έπρεπε να αποζημιωθούν για την ημερήσια διατροφή τους (αφού θα είναι και για να είναι όλη μέρα μαζί με τους συνέδρους κι όχι στο σπίτι τους) με 25 ευρώ για κάθε μέρα παρουσίας τους στο συνέδριο, από την Τετάρτη έως το Σάββατο.
 

5. ΠΡΟΤΑΣΗ.
 

α. Όλα τα έξοδα ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ, ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗΣ, ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΕΞΙΣΟΥ Η ΟΔΥΕ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ. Ως εξής:
 

α1. Στα συνολικά ποσά που αναγράφω άνω στο προηγούμενο κεφάλαιο 4 και στην παράγραφο "4.α1.", να προστεθεί ποσό 82,5 με το οποίο επιβαρύνεται η ΟΔΥΕ για τις διανυκτερεύσεις κάθε Συνέδρου. Και το άθροισμα να διαιρεθεί στη μέση.
α2. Από το μισό αυτό λογιστικό ποσό, αφαιρούνται τα 82,5 ευρώ, και στρογγυλοποιημένα 85 ευρώ, (που ήδη έχει αποφασίσει και θα πληρώσει η ΟΔΥΕ για τις διανυκτερεύσεις). Και αυτό που μένει να είναι το επιπλέον ποσό που θα πληρώσει η ΟΔΥΕ σε κάθε Σύνεδρο μέσω του Συλλόγου του.
α3. Ο κάθε Σύνεδρος θα αποζημιωθεί με όλο το υπόλοιπο μισό που αναλογεί να του καταβάλει ο Σύλλογός του. Συν το περιγραφόμενο στην "α2" - στην αμέσως προηγούμενη παράγραφο ποσό, ποσό που αναλογεί να του καταβάλει η ΟΔΥΕ.
α4. ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.
Όπως αναφέρω στην παράγραφο "4.α1.", με τα κριτήρια που αποζημιώνονταν τα μέλη του Προεδρείου και όλου του Δ.Σ. της ΟΔΥΕ, τους 27,5 μήνες που διήρκησε η θητεία τους,
ένας Σύνεδρος από την πόλη της Κορίνθου, για να μεταβεί την Τετάρτη από την Κόρινθο στον Βόλο και να επιστρέψει το Σάββατο, πρέπει να αποζημιωθεί με το ποσό των 300 ευρώ για τα έξοδα μετακίνησής του με ΙΧ και την ημερήσια διατροφή του. Συν 85 ευρώ που κοστίζουν οι 3 διανυκτερεύσεις του, Σύνολο 385 ευρώ.
Οπότε, ο Σύνεδρος από την Κόρινθο, με το ως άνω παράδειγμα, (και με τα κριτήρια που εφάρμοζαν τα μέλη του Προεδρείου για τον εαυτό τους) θα έπρεπε να πάρει: {385 δια 2} ίσον 193 ευρώ από το Ταμείο του Συλλόγου του. Και επιπλέον [192 μειον 85} ίσον 107 ευρώ ακόμα από το Ταμείο της ΟΔΥΕ.
 

6. ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΕΞΟΔΩΝ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ.
 

Το συνολικό ποσό που (σύμφωνα με τα κριτήρια που εφάρμοζαν για τον εαυτό τους τα μέλη του Προεδρείου της ΟΔΥΕ) αναλογεί και αναφέρεται στο κεφάλαιο "4." για την κάλυψη εξόδων των αντιπροσώπων/συνέδρων που θα μετακινηθούν στον Βόλο, είναι ίσο με τις συνδρομές 4 έως και 12 μηνών του κάθε συλλόγου (που αναφέρω στο κεφάλαιο "1.", ανάλογα με την απόσταση της έδρας του κάθε Συλλόγου από τον Βόλο, και ανάλογα με τη γεωγραφική θέση και τις συγκοινωνιακές επιλογές.
Οπότε πολλοί Σύλλογοι δεν μπορούν να καλύψουν από μόνοι τους το μέγεθος των εξόδων μετακίνησης των συνέδρων τους.
 

7. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ.
 

Αν για οποιοδήποτε λόγο, δεν είναι δυνατή η ως άνω ισότιμη με τα μέλη της ΟΔΥΕ κάλυψη των εξόδων μετακίνησης των Συνέδρων, προτείνω την ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ π.χ. ΚΑΤΑ 25% των ποσών που αναφέρω στο κεφάλαιο "4." και τη συμμετοχή της ΟΔΥΕ με κλιμακωτό τρόπο, ώστε κανένας Σύλλογος να μην δαπανήσει πάνω από 5 μηνών έσοδα που εισπράττει από τις συνδρομές των μελών του.
 

Αθήνα, 21 Οκτωβρίου 2014.

Με συναδελφικότητα, Χρήστος Καϋμενάκης, εκπρόσωπος του ανεξάρτητου ανοιχτού ψηφοδελτίου ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ...