Αγαπητοί συνάδελφοι,

Εν όψει της μεταφοράς της ύλης της Εκουσίας στα Ειρηνοδικεία από 1-3-2013 και επειδή το πρόγραμμα δεν θα είναι έτοιμο στις αρχές Μαρτίου, θα πρέπει να αρχίσουμε να δουλεύουμε με τον παλιό παραδοσιακό τρόπο.........Όσοι δεν έχετε κανενός είδους μηχανοργάνωσης ίσως να σας είναι πιο εύκολο αλλά για όσους ήδη χρησιμοποιούν κάποιο πρόγραμμα μηχανοργάνωσης και θα τα βρουν σκούρα έχουμε δημιουργήσει μια ομάδα και έχουμε αναλύσει τα άρθρα ένα προς ένα καθώς και τις υπουργικές αποφάσεις και διατάγματα για τα βιβλία και έχουμε δημιουργήσει κάποια σχέδια (για σφραγίδες κατάθεσης ανάλογα με το κάθε αντικείμενο όπως και βιβλία καταθέσεων δημοσίευσης και πινάκιο εκουσίας) για όσες υποθέσεις πηγαίνουν ακροατήριο και εκδίδονται αποφάσεις και  για τις διαθήκες και σωματεία που θα γίνονται με διατάξεις. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: έχει ψηφιστεί τροπολογία για παραμονή στα Πρωτοδικεία ορισμένων (υιοθεσίες, δικ. συμπαράσταση και ακούσια νοσηλεία) αλλά δεν έχει δημοσιευθεί ακόμα στο ΦΕΚ οπότε τα συμπεριλαμβάνω.

 

Όσοι χρησιμοποιείτε βιβλία εκουσίας (χωρίς μηχανοργάνωση) θα συνεχίσετε μάλλον να τα χρησιμοποιείτε μέχρι να σας έρθει το καινούργιο πρόγραμμα. Εννοείτε ότι ενώ εμείς θα έχουμε 3 πινάκια (Α=υιοθεσίες + παρένθετη μητρότητα-----Β= εκουσία γενικό ----Γ=Ν. 3869/10) εσείς μπορείτε να κάνετε και ένα ή δύο, θα το διαλέξετε εσείς ανάλογα με την κίνηση. Τον μπούσουλα (ΠΙΝΑΚΙΑ ΕΚΟΥΣΙΑΣ.doc) τον κάναμε για να μην θυμάστε απέξω όλα τα αντικείμενα και τις σφραγίδες γιατί κάθε αντικείμενο έχει διαφορετικές κοινοποιήσεις και θα μπορείτε να βγάζετε φωτοτυπίες όσες θέλετε και να τις συμπληρώνετε με το χέρι (αυτά για να μην αγοράζετε βιβλία και σφραγίδες που θα είναι άχρηστα σε λίγο καιρό). Πιστεύω να έγινα κατανοητός. Αν παρόλα αυτά έχετε κάποιες απορίες ή ερωτήσεις το mail eirinodikeio.thess@gmail.com το ξέρετε τώρα, και στο facebook έχουμε δημιουργήσει μια ομάδα με το όνομα Υπάλληλοι Ειρηνοδικείων, γίνετε μέλη και θα μπορούμε να επικοινωνούμε καθημερινά.

 

Σας στέλνω σε excell τα βιβλία κατάθεσης εκουσίας και σωματεία και κληρονομητήρια σε δύο βιβλία για να μην μπερδεύεστε και για να είναι πιο εύκολο να τα χρησιμοποιήσετε ομαδοποιημένα και αυτοματοποιημένα.

 

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ Η ΜΑΚΡΟΕΝΤΟΛΗ που έχουμε κάνει πρέπει να της το επιτρέψουμε εμείς οπότε κάνετε το εξής ανοίγουμε ένα οποιοδήποτε αρχείο του excel και πηγαίνουμε στην καρτέλλα  (εργαλεία ήtools) πάνω γραμμή. Στον καταρράκτη που ανοίγει επιλέγουμε (μακροεντολή ή macro) και μας ανοίγει δεξιά άλλος πίνακας όπου επιλέγουμε το (ασφάλεια ή security) και μας ανοίγει καινούργιος πίνακας όπου τσεκάρουμε την επιλογή (χαμηλή ή low) στο επίπεδο ασφαλείας και μετά πατάμε ΟΚ. τώρα κλείνουμε αυτό το αρχείο και θα δουλέψει η μακροεντολή που αναφέρω παρακάτω. Μην ανησυχείτε μια φορά θα το κάνετε αυτό και τέρμα. Σε μερικούς υπολογιστές μπορεί να γίνει και αυτόματα αν πάτε να ανοίξετε τα βιβλία τα καινούργια που σας στέλνω σας ρωτάει τι να κάνω με την μακροεντολή και αν του το επιτρέψετε δεν θα σας ξαναρωτήσει, αλλά επειδή ξέρω πως πολλοί από εμάς έχουμε αρχαίους υπολογιστές καλύτερα να κάνετε τον πρώτο τρόπο

 

Τα βιβλία λοιπόν που σας στέλνω είναι τα εξής:

 

1ον: Βιβλίο ΕΚΟΥΣΙΑ ΝΕΑ xls έχει 3 φύλλα το πρώτο είναι το βιβλίο κατάθεσης το δεύτερο το πινάκιο και το τρίτο το βιβλίο δημοσίευσης. Η ευκολία είναι  στο ότι χρησιμοποιούμε το βιβλίο κατάθεσης βάζοντας όλα τα στοιχεία της αγωγής - αίτησης και στη συνέχεια αν πάμε στα άλλα δύο φύλλα πχ στο πινάκιο και γράψουμε στο κιτρινισμένο τμήμα τον αριθμό κατάθεσης/ έτος ίδιον αριθμό και έτος όπως αυτό στο βιβλίο κατάθεσης και πατήσουμε το πλήκτρο  tab  θα μας συμπληρώσει αμέσως μόνο του τα υπόλοιπα στοιχεία της αγωγής - αίτησης (το ίδιο θα γίνει αν κάνουμε copy από το βιβλίο κατάθεσης τον αριθμό και paste στο πινάκιο στην ίδια στήλη - κιτρινη), φυσικά το ίδιο γίνεται και στο βιβλίο δημοσίευσης. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ είναι να γράφουμε τον αριθμό στην ίδια στήλη πάντα (κίτρινη).

2ο: ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΤΗΡΙΑ xls έχει δύο φύλλα το πρώτο φύλλο είναι το βιβλίο κατάθεσης και το δεύτερο φύλλο το βιβλίο δημοσίευσης. Και σ΄ αυτό ισχύουν ότι και παραπάνω δηλαδή αν στο πρώτο γράψουμε τα στοιχεία της αγωγής και πάμε στο δεύτερο και γράψουμε στην κίτρινη στήλη τον ίδιο αριθμό κατάθεσης όπως είχαμε γράψει στην κατάθεση και πατήσουμε tab θα μας βγάλει και εδώ όλα τα στοιχεία της αγωγής για δημοσίευση και φυσικά το ίδιο με copy paste

 

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ, ΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΕΤΕ ΣΤΟΝ Η/Υ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΟΥΣΙΑ

 

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ, ΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΕΤΕ ΣΤΟΝ Η/Υ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΠΟΔΟΧΩΝ, ΑΙΤΗΣΕΙΣ & ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

 

ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ και ότι σχετικό έχουμε ετοιμάσει σχετικά με τα σωματεία και τις διαθήκες (αιτήσεις - διατάξεις κ.λ.π.) καθώς και το excel αρχείο των ΔΙΑΘΗΚΩΝ ένα βιβλίο κατάθεσης και δημοσίευσης ξέρετε;όπως επίσης και βιβλία αποδοχών και αποποιήσεων. ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ αλλά αυτό πείτε το στο Υπουργείο.

ΠΙΣΤΕΥΩ Πως εδώ τελειώνουμε πια με την ΕΚΟΥΣΙΑ

Ελπίζω να γίνει γρήγορα το πρόγραμμα.

Σας ευχόμαστε καλή δύναμη και ότι χρειαστείτε πάλι εδώ είμαστε.....

ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ (με τις ευχαριστίες μας σας στην ομάδα δημιουργίας της Εκουσίας στα Ειρηνοδικεία)

 

ΥΓ: αν γνωρίζετε διευθύνσεις και άλλων Ειρηνοδικείων παρακαλώ στείλτε τα.

Φιλικά, Φίλιππος Τεμέλκου

Μηχανοργάνωση Ειρηνοδικείου Θεσσαλονίκης